Rossel en Click2CallVision lanceren de Call Box

Deze interactieve dienst stelt webgebruikers in staat om direct een bedrijf te contacteren via een chat.

post-image-3
Deze oplossing is ontworpen om het gebrek aan menselijk contact te overbruggen wanneer de webgebruiker een specifieke vraag onbeantwoord weet.

In tegenstelling tot zijn concurrent Yaxo gebruikt Click2CallVision de “software as a service”, waardoor van de klant geen enkele technische installatie is vereist.

In dit geval wordt de “click2call” gebruikt als een generator voor commerciële “leads” voor lokale adverteerders. Deze laatsten betalen gemiddeld 11 euro per oproep via de sites van Le Soir en Sud Presse.

Volgens onze informatie heeft de Call Box al een tiental adverteerders aangetrokken sinds zijn lancering. Het objectief: 400 verkochte Call Boxen in de twaalf komende maanden. De groep Rossel wil met deze nieuwe oplossing zijn inkomstenbronnen verder uitbreiden, naast de traditionele advertentieformaten.

Click2CallVision kan alvast rekenen op de steun van het nieuwe investeringsfonds 1ME.

(ODD)
Back to top button
Close
Close