Agency.com-actie voor Win For Life

Agency.com heeft voor Win For Life, het krasspel van de Nationale Loterij, een actie ontworpen die zich enkel afspeelt op Facebook.

post-image-3
Met de campagne “Rock Your Summer” kan je toegangstickets winnen voor diverse Belgische festivals (Les Ardentes, Prince, Francofolies, Pukkelpop…) Door lid te worden van de Facebook-groep van de Nationale Loterij, krijg je toegang tot de wedstrijd. Die speelt zich enkel af op de website van het sociale netwerk.

Xavier Laoureux, Strategic Director van Agency.com, verduidelijkt de campagne: “We hebben ervoor gekozen om geen aparte microsite te ontwerpen en onze actie daarentegen te verankeren in het hart van onze doelgroep. Wetende dat een Facebook-gebruiker zich ten minste 41 keer per maand inlogt, richten we onze actie dus vooral op Facebook. Daarenboven hebben we maximaal de functionnaliteiten van Facebook gebruikt, zoals de “I Like”-button, de commentaarfunctie, het uploaden van foto’s… Op deze manier is de interactiedrempel zeer laag en de conversiegraad hoog.”
Back to top button
Close
Close