3 nieuwe projecten voor Dreammachine

Silan, Dixan en Persil doen vanaf nu een beroep op het agentschap Dreammachine.

post-image-3
Zowel voor Silan België als voor Silan Nederland ontwikkelde Dreammachine een nieuwe website. Dreammachine maakte voor Silan ook een mini-site met inbegrip van een Sex and the City-wedstrijd. Deze website ondersteunt de offline campagne van Silan België. Bij aankoop van verscheidene producten van het gamma Silan, krijgt de consument een code die hij op de site moet ingeven.
Hiermee kan hij een reis voor twee personen naar New York winnen.

Dreammachine ontfermt zich ook over de zomerpromotieactie van Persil België en Nederland. Voor België realiseerde Dreammachine een wedstrijd met de Grotten van Han als thema. Voor Nederland werkt Dreammachine samen met Landal Greenparks.

Ten slotte ontwikkelde Dreammachine voor Dixan de online tegenhanger van de wedstrijd “Iedereen wint”, in samenwerking met Thomas Cook.
Door het principe van unieke codes op de producten van het merk, kan de gebruiker deelnemen aan een wedstrijd waarbij iedereen wint. De eerste prijs: een citytrip voor vier personen. Ook e-vouchers voor Dixan-producten maken deel uit van het prijzenpakket. De wedstrijd is ook gekoppeld aan een Facebook-pagina.
Back to top button
Close
Close