Nieuwe projecten voor Mediamind

Mediamind, het brand activation ontwerpbureau, realiseerde de afgelopen weken een aantal nieuwe projecten.

post-image-3
Op 17 mei ging de Colora ‘Doe eens iets anders op je toilet’ campagne van start. Het doel van de online campagne: consumenten ervan overtuigen om van hun toilet het hipste plekje van het huis te maken. Colora beloont de 50 meest originele inzendingen met gratis verf en kleuradvies.

Mediamind ontwikkelde ook de website nieuwepapa.be, een overlevingsgids in de jungle van babyinformatie. Door het verstrekken van kwalitatieve en nuttige informatie probeert de website een antwoord te bieden op de vele vragen die jonge papa’s hebben over het aanstaande vaderschap.

Ten derde bedacht Mediamind voor Scottex een activatiecampagne om potentiële consumenten te overtuigen eerst droog en dan vochtig Scottex toiletpapier te gebruiken. Zo worden in shoppingcentra meer dan 10.000 stalen Scottex uitgedeeld. Deze stalen bevatten telkens een kortingsbon en een unieke code, waarmee men kans maakt op onder meer wellnessweekends in Spa, abonnementen op Goed Gevoel, Santens badjassen en doosjes Scottex toiletpapier.

Tot slot ging op 15 mei de Drynites Geronimo Stilton spaaractie van start. Met deze actie kunnen consumenten 3 titels uit de Geronimo boekenreeks bijeen sparen. 

Verder vernieuwde Mediamind ook haar eigen website en werd het team versterkt door Faro Van Muylem, die Creative Designer wordt. Faro was eerder reeds vier jaar aan de slag was als grafisch ontwerper bij VDM Graphics, de grafische afdeling van Vandemoortele.
Back to top button
Close
Close