Home/Campaigns/MIXX Awards Europe: de resultaten MIXX Awards Europe: de resultaten De eerste editie van de MIXX Awards Europe vond plaats in Barcelona, in het kader van het IAB Congress, een organisatie die mede werd georganiseerd door Inside Digital Media. Er werden 4 prijzen uitgereikt tijdens deze avond. Het Belgische agentschap Boondoggle sleepte er twee in de wacht. 2010-06-08Comment Boondoggle sleepte de awards van Best Brand Awareness in de wacht voor de concertbannercampagne van Dexia, alsook de Best Brand/Product Launch award voor de campagne voor de Antwerpse zoo. De agentschappen Lemz (uit Nederland) en Herraiz Soto (uit Spanje) wonnen ook MIXX Awards.In totaal beoordeelde de jury 57 cases uit 8 verschillende landen: België, Kroatië, Frankrijk, Hongarije, Polen, Spanje, Nederland en het V.K. De jury werd voorgezeten door Marcel .li Zuazua en telde ook twee Belgen: Bart Becks en Guillaume Van der Stighelen.Volgend jaar hoopt IAB Europe 23 deelnemende landen voor deze competitie te kunnen inschrijven. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address