Een online service voor direct marketing campagnes

Gespecialiseerd in “cross channel” direct marketing, lanceert 3Plus Campaigndock, een softwareplatform voor de creatie van multimediale direct marketingcampagnes.

post-image-3
Het aanbod van diensten bestaat uit vier complementaire onderdelen: mail, direct email, SMS en persoonlijke webpagina’s (PURL). De combinatie van in- en offline kanalen moet gebruikers van Campaigndock toelaten een dialoog aan te gaan met hun klanten of prospects en zo over te gaan tot handelen. Volgens Jan Van Caneghem, bestuurder van 3Plus, kunnen de reacties op deze campagnes “veel beter gemeten en sneller gevolgd worden met doelgerichte commerciële acties”.

3Plus richt zich met Campaigndock in de eerste plaats op de markt van de reclame-agentschappen. En specifieker op het segment van de direct marketing, de evenementenbureaus en B2B-bedrijven. 3Plus gaat ervan uit dat zijn nieuwe dienst ook de interesse kan opwekken bij grote bedrijven uit de bancaire en automobielsector. Meer informatie over deze dienst vindt u op www.campaigndock.com.
Back to top button
Close
Close