Home/Online media/ONE Agency herpositioneert zich ONE Agency herpositioneert zich ONE Agency, het Gentse interactieve bureau opgericht in oktober 2006, bezint zich over zijn toekomst. Verwacht wordt dat er in de komende dagen en weken een aantal ingrijpende transformaties binnen het bedrijf zullen plaats vinden. 2010-05-04Comment Het vertrek van Sandra Philippaerts en de plotse overplaatsing van Bert Van Wassenhove (tbc), de laatste nog overblijvende mede-stichter van het bedrijf, versterken alleen maar de geruchten. In juli werd bij ONE, het bedrijf dat onder meer de nieuwe Studio Brussel-site heeft ontworpen, reeds het vertrek van zijn CEO en medestichter Jo Caudron aangekondigd. Hij is nu actief als consultant bij Dear Media. De laatste medestichter, Henri Cnops verliet het bedrijf reeds een jaar eerder. Sindsdien bestond de directie van ONE Agency uit Wim Vink en Bert Van Wassenhove, met een meerderheidsbelang van Corelio (Arkafund en Sydes), alsook van een aantal kleinere aandeelhouders waaronder Jo en Ben Caudron, Sven Bally en Henri Cnops. Het interactieve bedrijf, dat momenteel een twintigtal personen te werk stelt, deed sinds kort ook een beroep op de diensten van Guido Everaert (ex-Ogilvy & Mather, Karamba-Draft, Duval Guillaume Corporate en Edison) met het oog op het versterken en harmoniseren van zijn klassieke en digitale communicatiestrategie. De nakende veranderingen bij ONE werden uit goede bron vernomen en zouden binnen korte tijd moeten plaats vinden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address