Home/Mobile marketing/iPad: de tweede golf iPad: de tweede golf Na zijn kleine broertje, is het nu de beurt aan de iPad 3G om in de winkels te verschijnen. Zij die hun voorbestelling reeds geplaatst hebben, hoeven niet langer te wachten. 2010-05-04Comment Terwijl de Apple-tablet nog een nobele onbekende is in de Belgische winkels (Neckermann zegt wel een aantal exemplaren te kunnen aanbieden), wordt de Amerikaanse consument reeds de ‘2e versie’ van de iPad aangeboden. Deze is uitgerust met 3G. Zijn prijs: 629 tot 829 dollar.Net zoals in april, wordt de nieuwe tablet ook nu verkocht in de Apple- en Best Buy shops. Om het publiek warm te maken, werden de winkels reeds 3 uur voor de start van de verkoop om 17u, gesloten. Intussen blijven analisten kritiek hebben op de gebruikte marketing die als doel heeft een dergelijk 3G-apparaat te verkopen aan 130 dollar terwijl Apple er zelf maar 25 dollar voor betaalt (volgens iSuppli).Volgens een enquête van NetApplications, zijn 4 apparaten op 1.000 om op het internet te surfen, iPads. Van de iPad zouden al meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht zijn. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address