Proximity BBDO stunt met belastingenveloppe

Heeft u maandag ook de wenkbrauwen gefronst toen u twee bruine enveloppen in de bus vond? In de eerste vond u de belastingaangifte, in de tweede - identiek aan de eerste – de gebruikelijke tweewekelijkse Makro-folder.

post-image-3

In de enveloppe ook een brief waarin `belastingvoordeel` wordt beloofd door te gaan winkelen bij de supermarktketen. 

Deze direct marketing-campagne was getekend: Proximity BBDO. Tegelijk met de DM startten ook de affichage- en radiocampagne. In een drietal spots horen we stemmen die op Reynders, Di Rupo en Daerden lijken. Zij reageren ontkennend op de vraag of ze meer weten van deze belastingmaatregelen.

En ook op internet leeft de campagne verder. Zo kan je op de website http://www.krijgterug.be/ een jaar lang 21% korting winnen. Verder leidden drie banners en een homepage-takeover op http://www.makro.be/ de consument naar de actiesite.

Back to top button
Close
Close