Home/Webdesign/De “Very good trip” volgens Renault De “Very good trip” volgens Renault Ter promotie van de lancering van een aantal nieuwe voertuigen van het merk Renault, heeft het Franse agentschap Auditoire een 360°-communicatie gerealiseerd met de website www.verygoodtrip.renault.com als centrale punt. 2010-04-09Comment Sinds 7 april kunnen internetgebruikers uit 8 landen (Frankrijk, het V.K., Duitsland, Spanje, Italië, België, Zwitserland en Nederland) zich inschrijven op de site www.verygoodtrip.renault.com en deelnemen aan de casting van een road trip en een realityreeks op het internet.Van 14 juni tot 9 juli zullen vervolgens 8 teams (allen afkomstig uit één van de bovengenoemde landen) Europa doorkruisen met twee nieuwe Renault-modellen (de nieuwe Mégane Coupé Cabriolet en de Renault Wind). Elke week zullen ze een bepaalde opdracht moeten uitvoeren. Elk team wordt gevolgd door een productieploeg en het resultaat van het filmwerk zal te bekijken zijn op de website. Eenmaal het programma uitgezonden is, worden de kijkers gevraagd te stemmen op hun favoriete team. Wie wint, krijgt de twee wagens alsook het financiële equivalent van een jaar brandstof en verzekering. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address