DMF goes Cross Media!

DMF (Digital Marketing First) verenigt meer dan 3.000 professionelen op één dag in Tour&Taxis. En de beurs speelt ook dit jaar weer in op een snel veranderende markt. Op deze 5de editie zal cross media volop in de belangstelling staan.

post-image-3

Kort gesteld: bij cross media worden reclamecampagnes gespreid over verschillende digitale formaten (video, streaming, display bannering, search, etc.). Wat het opstellen van een mediamix er niet makkelijker op maakt. Anne Bataille, CEO van Aegis Media: “Aegis Media besteedt veel aandacht aan de integratie van al deze huidige communicatieaspecten en is verheugd te zien dat Digital Marketing First het thema van de Cross Media aansnijdt op zijn volgende beurs.”

De volgende DMF vindt plaats op 28 oktober 2010 en mikt op 3.500 bezoekers. De beurs draait dit jaar rond 4 thema’s: Interactive Marketing, Cross & Digital media, Online Advertising en e-commerce. In totaal worden meer dan 100 exposanten verwacht. Meer info: http://www.marketingfirst.be

Back to top button
Close
Close