Neolane: positieve balans voor 2009

Voor het vijfde opeenvolgende jaar heeft de Franse software-uitgever van marketing en communicatietools, een winstgevend jaar achter de rug.

post-image-3

In 2009 steeg het zakencijfer met 30%. Zijn plantenportefeuille groeide aan met 24%. Neolane verstevigd zo zijn positie in de volgende landen: Frankrijk, de Benelux, het V.K., Scandinavië en de Verenigde Staten.

In Europa hebben bedrijven hoofdzakelijk een beroep gedaan op Neolane voor het opzetten van cross channel marketingstrategieën, het integreren van de binnenkomende (web) en uitgaande (post, e-mail, mobiele toestellen)… In de Verenigde Staten zijn verschillende bedrijven in zee gegaan met Neolane voor het beheer van hun toekomstige klanten (Lead Management en B2B) en voor het opzetten van cross channel strategieën (B2C).

“In de afgelopen jaren hebben verschillende factoren het concept marketing enorm veranderd, een beroepsgroep die vandaag zeer afhankelijk is van criteria voor rentabiliteit en resultaten terwijl de budgetten continu krimpen. Maar in deze zeer concurrentiële markt blijft Neolane toch marktaandeel winnen en profileert het bedrijf zich als ideale partner voor heel wat bedrijven door het aanbieden van innovatieve technologieën die hen helpen om hun nieuwe marketingdoelen te behalen,” legt Stéphane Dehoche, CEO van Neolane, uit.

In 2010 wil Neolane haar positie op de Amerikaanse markt van marketingtechnologieën verstevigen en nieuwe partnerschappen aangaan.

Back to top button
Close
Close