Home/E-commerce/Feestperiode boost online verkoop Feestperiode boost online verkoop Net als in België, heeft de feestperiode de online verkoop in de V.S. een boost gegeven. Maar de gemiddelde aanschafwaarde van die verkoop daalt, net zoals in België. 2010-01-04Comment De meest recente cijfers van Ogone bevestigen de aantrek van virtuele winkels en vooral de populariteit van online shoppen voor kleine bedragen (minder dan 100 euro). De laatste comScore-cijfers voor de V.S. tonen een groei van 3,5% van de online verkoop tussen 1 november en 24 december. Om die verkoop aan te zwengelen, bieden e-shops in sommige gevallen zelfs gratis verzendingskosten aan. Dell verzekert dat het meer dan 6,5 miljoen heeft bereikt dankzij een promotiecampagne op Twitter. Ook Apple doet het goed met de hoogste tevredenheidsgraad wat betreft online verkoop, onder alle computerconstructeurs (bron: ForeSee), gevolgd door Dell en Hewlett-Packard.De hoogste tevredenheidsgraad in alle categorieën wordt echter bereikt door Amazon, die daarmee Netflix en QVC.com voorafgaat. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address