markee lanceert samen met Alex Agnew de Harmony van Logitech in België

Online reclamebureau markee ontwikkelde voor Logitech een campagne die de gebruiker op duidelijke en aangename manier laat kennismaken met het principe van Harmony, een universele afstandsbediening.

post-image-3

Op de website http://www.mycrib.be/ kijken de bezoekers binnen in een modern interieur met een aantal vaak voorkomende toestellen: een TV scherm, een geluidsinstallatie en een DVD speler. Je kan kiezen uit 4 Harmony toestellen om de verschillende apparaten uit de woonkamer op eenvoudige wijze te bedienen. Hoe geavanceerder de Harmony, hoe meer toestellen je kan bedienen.

Naast de experience website ontwikkelde markee een opvallend filmpje met stand-up comedian Alex Agnew in de hoofdrol. Het filmpje is een parodie op het populaire MTV Cribs waarin celebrities graag laten zien hoe luxueus ze wel leven.

Om de campagne extra slagkracht te geven en nieuwsgierigen naar het filmpje én de campagnesite te leiden, werd er een uitgebreide pr en seeding aanpak aan toegevoegd.

De website bevat ook alle tools om mensen te motiveren om de content te delen op hun Facebook, netlog of Twitter.

Op de website staat een try & buy module en een wedstrijd waarmee bezoekers de multimediatoestellen die in het filmpje gebruikt worden, kan winnen.

Alles wordt ondersteund door een mediacampagne op TV met 15” trailers van het online filmpje, advertenties in enkele Vlaamse en Waalse magazines en banners op websites van verschillende partners en retailers van Logitech. In de retailkanalen komt opvallend point-of-sales materiaal, eveneens met Alex Agnew in de hoofdrol.

Back to top button
Close
Close