Home/Tips & tricks/E-mail marketing is springlevend maar hoe zit het in België? E-mail marketing is springlevend maar hoe zit het in België? Het Belgische bedrijf i-SCOOP organiseert momenteel een enquête over e-mail marketing. 2009-11-30Comment Uit voorlopige resultaten blijkt duidelijk dat, ondanks recente berichten, e-mail marketing allesbehalve dood is. Ook onderzoeksresultaten uit andere landen bewijzen dat. Zo vond de Britse Direct Marketing Association dat het gros van de Britse e-mail marketeers volgend jaar hun budgetten willen optrekken.Toch zijn er allerlei evoluties in de e-mail marketing. Voorbeelden zijn een toenemende focus op de ROI, integratie met andere systemen en ‘social e-mail marketing’.Hoe zit het in België? Voorlopige cijfers van de i-SCOOP studie tonen aan dat het de goede richting uitgaat maar dat er toch ook heel wat uitdagingen zijn. Goed nieuws is alvast dat de meeste respondenten tot nu toe hun e-mail marketing bestedingen constant houden of verhogen in 2010.Het onderzoek heeft de kaap van de 100 Belgische deelnemers gerond wat nog niet voldoende is om representatieve conclusies te trekken.Daarom wordt u vriendelijk uitgenodigd om deel te nemen aan de ongeveer vijf minuten durende studie. De resultaten van de enquête worden u nadien bezorgd.Om deel te nemen klikt u hier: http://survey.constantcontact.com/survey/a07e2n436u7g2gcyj1w/start Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address