Home/Campaigns/Proximity BBDO domineert de WOMMY awards Proximity BBDO domineert de WOMMY awards De Word Of Mouth Marketing Association (WOMMA) heeft zopas haar prijzen uitgereikt voor de meest innovatieve en effectieve Word-of-mouth campagnes. 2009-11-26Comment Met een keer goud, tweemaal zilver, eenmaal brons én een eerbare vermelding domineerde Proximity BBDO het podium in Las Vegas.Proximity BBDO won uiteindelijk in 3 van de 5 categorieën. ‘7% van Makro’ waarbij de warenhuisketen in volle bankaire crisis 7% rendement aan al haar klanten beloofde, haalde zilver voor de Momentum Award.‘Dodge Baby Made on Board’, de actie die koppels uitnodigde om een baby te verwekken op de achterbank van een Dodge, deed nog beter met goud voor de Introduction awards.Bij de Experiential Award haalden twee cases het podium. Met zilver voor de ‘Dodge Dare Days’ waar echte durvers een bungee sprong maakten in een Dodge Viper. ‘Belgacom Internet is Mine’, word eigenaar van het Internet met een simpele muisklik, pakte brons.Tot slot kreeg ‘Kinepolis faces Facebook’, de case die de haatgroep met 45 000 leden op Facebook het zwijgen oplegde, nog een eerbare vermelding voor de Engagement award.Met deze prijzen was Proximity BBDO niet alleen het meest succesvolle bureau van de avond, het was ook nog ‘s het enige Belgische bureau dat in de prijzen viel. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address