Home/Campaigns/Dexia heeft zijn keuze gemaakt! Dexia heeft zijn keuze gemaakt! En het is… Boondoggle die de Dexia-pitch wint! Boondoggle wordt zo het eerste interactieve agentschap dat zo’n belangrijk budget wint in België. 2009-11-17Comment Een sterk signaal voor de markt, die met rasse schreden de interactieve richting inslaat. Boondoggle werd afgelopen maand nog tot “Agentschap van het Jaar” gekozen op de MIXX Awards en won in dat kader ook twee awards voor Dexia: “Brand Awareness” en “Best Use of”.Naast TBWA en Boondoggle streden ook de agentschappen Famous en DDB in de pitch voor het Dexia-budget. Boondoggle, die zich reeds ontfermt over Axion van Dexia, zal zich vanaf begin 2010 met de communicatie voor heel Dexia bezig houden.Het contract van het vertrekkende bureau, Duval Guillaume Brussels, wordt eind 2009 beëindigd. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address