Verschillende onderscheidingen voor Emakina

Op 4 recente wedstrijden werd Emakina beloond met maar liefst negen onderscheidingen. In de jury: professionelen in de wereld van de publiciteit en nieuwe technologieën.

post-image-3

Op de Usability Awards werd het bedrijf bekroond met de award “Belgium’s Most User-friendly Website” voor de site van Brussels Airlines. Deze award bekroont de Belgische site met de beste gebruikservaring.

De Amerikaanse jury van de Interactive Media Awards besloot Emakina ook de “Outstanding Achievement Award” toe te kennen, in de categorie Banking, voor de virale campagne “ING Lion Deposit Account”.

Op de WebAwards dan weer, waar de beste mondiale websites worden beloond, sleepte Emakina 3 prijzen in de wacht: deze voor “Outstanding Website” in de categorie Web Development voor de site van Nescafé, voor de campagne “Quitters Arcade” voor Pfizer Europe, kreeg Emakina de titel “Health Care Standard of Excellence” en de “Pharmaceuticals Standard of Excellence”. De site van Pierre Marcolini kreeg ook de award “Food Industry Standard of Excellence”.

Ten slotte kreeg Emakina drie “Gold Awards” op de W3 Awards. “Quitters Arcade” voor Pfizer Europe kreeg twee “Gold Awards” in de categorieën “Games and Gaming Related” en “Health”. Het agentschap kreeg een derde “Gold Award” voor de campagne “I Need To Go” voor ING.

Back to top button
Close
Close