Nieuwe campagnes voor Cherry and Cake

Het reclamebureau Cherry and Cake heeft twee nieuwe campagnes gerealiseerd: één voor Eurostar en één voor Vlanimmo.be.

post-image-3

In het kader van 15 jaar Eurostar, maakte het bureau de website www.byebyelondonvirgins.be. Op deze website kunnen bezoekers filmpjes plaatsen waarop andere bezoekers op een schaal van 1 tot 5 punten kunnen geven. De makers van de 15 beste filmpjes winnen een heen- en terugreis naar Londen.

Voor Vlanimmo realiseerde Cherry and Cake een buzz-campagne, “De juiste Immo-reflex”, om de bekendheid van de dienst en het bezoekersaantal van vlanimmo.be de hoogte in te jagen. In “De juiste Immo-reflex” worden 4 filmpjes getoond waarin de duivel, Matt Démon, in verschillende situaties wordt voorgesteld waarin hij rood aanloopt van woede. De filmpjes kunnen bekeken worden op www.mijnthuisiseenhel.be, en worden ondersteund door een banneringcampagne. Matt Démon heeft bovendien zijn profiel op Facebook en Twitter. De filmpjes zijn reeds 15.000 keer bekeken.

Back to top button
Close
Close