Club Med kiest Tequila/Agency.com

Na een openbare aanbesteding heeft Club Med Belux gekozen voor de partneragentschappen Tequila/Agency.com van de groep TBWA.

post-image-3

Bij de finale keuze bleven vier bureaus in de running: Tequila/Agency.com, DDB, Ogilvy en Head Office. Het uitgaand bureau, Publicis Brussels, deed niet mee met de aanbesteding.
Tequila/Agency.com zullen de volgende acties leiden: DM, web, media en trade marketing.  Deze nieuwe samenwerking is erop gericht om de positie van Club Med op de Belgisch-Luxemburgse markt te versterken door de ontwikkeling van de communicatie naar de B2B en de B2C-klanten.

Quentin Briard, Directeur Sales en Marketing: “De competitie was erg zwaar. De twee laatste bureaus in de strijd, DDB en Tequila/Agency.com, hadden een doorgedreven strategische reflectie ontwikkeld die in de lijn lag van onze positionering als leider op het vlak van hoogkwalitatieve vakanties, all-in, familiaal en multicultureel. Tequila/Agency.com heeft ons verleid omdat ze de behoeften van Club Med op de Belgische toeristische markt hebben begrepen. Het actieplan voor direct marketing, web, media en trade marketing zal erop gericht zijn een sterkere emotionele relatie uit te bouwen met onze klanten, een sleutelelement in de strategie van onze groep in 2010. De complementariteit van de verzamelde specialisten om te werken aan de verschillende hefbomen ter activering van de klanten gaf de doorslag.”

Back to top button
Close
Close