Proximity BBDO wint met "Pepsi Max It" Adobe Max Award 2009

Vorige week werden in Los Angeles de Adobe MAX Awards uitgereikt. In de categorie Advertising & Branding sleepte Proximity BBDO – na de reeds verdienstelijke finaleplaats – de award in de wacht.

post-image-3
De Adobe Max Awards van dit jaar waren in zekere zin heel bijzonder. In tegenstelling tot vorige jaren, was er maar één uitgave in Los Angeles, deze keer voor de hele wereld. Wereldwijd werden dus slechts 8 winnaars bekroond in evenveel categorieën.

In de categorie Advertising & Branding, waren de finalisten RED Interactive Agency (US) met een campagne voor Honda, Firstborn (US) met een campagne voor Ford Mustang, Unit9 (UK) met een campagne voor Nestlé en Proximity BBDO (Belgium) met een campagne voor Pepsi Max.

Uiteindelijk sleepte Proximity BBDO de award in de wacht. Gilles Vandenoostende en Jan Algoed kregen de award uit handen van Mark Hammil (aka Luke Skywalker uit Star Wars). De overige 7 awards gingen naar zes Amerikaanse en één Canadese inzending.

http://max.adobe.com/awards/finalists/

Back to top button
Close
Close