Home/People/Famous investeert in de CRM Famous investeert in de CRM Het agentschap Famous heeft besloten om intern in de CRM te investeren en brengt deze activiteit centraal onder bij haar kenniscentrum Famous Relations. 2009-10-07Comment Elisabeth Roelandt (ex-Tequila/Agency) wordt dus de CRM strateeg binnen deze cel. Anneke Verbelen zal als account director het commerciële aspect beheren van deze nieuwe structuur. Carl De Mey zal verantwoordelijk zijn voor de operationele en technische aspecten. Famous is reeds de CRM partner van Belgacom, ABInbev en Sheba.Creatie en producten blijven de specialiteit van de verschillende on- en offline deskundigen van het agentschap. Vanaf november komt er nog een Head of Projects bij. Famous versterkt ook haar creatieve afdeling met de komst van Stijn Pauwels. De oprichter en creatieve directeur van het agentschap Milk & Cookies zal aan het stuur staan van de design afdeling van Famous Interactive. Voorheen werkte hij al aan verschillende projecten voor internationale klanten zoals Diesel, Prada, Lois, MTV,... Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address