Nieuwe campagne voor Ford

Het agentschap Ogilvy heeft zopas voor Ford een on- en offline campagne gemaakt die draait rond de site www.fordmirakels.be

post-image-3

De basis van het concept is dat Ford iets origineels zocht om de actuele promoties in de schijnwerper te zetten. Het agentschap Ogilvy en Ford hebben dan besloten om "Gustavo" te creëren, een Mexicaanse boer.
Die ontdekte per toeval dat hij mirakels kon verrichten. De voornaamste bedoeling van de campagne kan men samenvatten in de boodschap: "Overal ter wereld zijn er massa`s mensen die denken dat zij allerlei soorten mirakels kunnen doen, maar bij Ford zijn er nuttige mirakels".
Op de site worden mirakels uit de hele wereld vergeleken met de nuttige mirakels (de promoties) van het merk.
De bezoekers van de site kunnen tevens hun eigen mirakel posten. De inzending met de meeste stemmen zal een natuurweekend mogen doorbrengen met een auto van het merk.

Meer info op www.fordmirakels.be

Back to top button
Close
Close