Home/Dossiers/iDTV marketing : wanneer tv-reclame de interactieve kaart trekt iDTV marketing : wanneer tv-reclame de interactieve kaart trekt Interactieve reclame op tv… het bestaat! Op voorwaarde dat je heel goed kijkt naar het noorden. En dat je een aanhanger bent van de « rode knop ». Een overzicht van een nieuw medium op zoek naar een eigen identiteit. 2009-08-31Comment In het begin waren er dinosaurussen. Daarna deed de interactievemarketing zijn intrede op het internet. Vandaag overspoelt reclamehet scherm van de digitale televisie. « Maar let op, digitale televisie is iets anders dan interactieve televisie », waarschuwt Stefan Lameire, televisiedirecteur van RMB. « Digitale televisie is niets anders dan het resultaat van een digitaal signaal van de allerbeste kwaliteit, terwijl interactieve televisie een revolutie heeft ontketend in de manier waarop we tv kijken, te beginnen met video on demand, uitzending op een later tijdstip en vooral de interactie die ze de kijkers en de adverteerders biedt dankzij technieken die ze ontleent van de direct marketing ».Meer info Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address