iDTV marketing : wanneer tv-reclame de interactieve kaart trekt

Interactieve reclame op tv… het bestaat! Op voorwaarde dat je heel goed kijkt naar het noorden. En dat je een aanhanger bent van de « rode knop ». Een overzicht van een nieuw medium op zoek naar een eigen identiteit.

post-image-3

In het begin waren er dinosaurussen. Daarna deed de interactieve
marketing zijn intrede op het internet. Vandaag overspoelt reclame
het scherm van de digitale televisie. « Maar let op, digitale televisie is iets anders dan interactieve televisie », waarschuwt Stefan Lameire, televisiedirecteur van RMB. « Digitale televisie is niets anders dan het resultaat van een digitaal signaal van de allerbeste kwaliteit, terwijl interactieve televisie een revolutie heeft ontketend in de manier waarop we tv kijken, te beginnen met video on demand, uitzending op een later tijdstip en vooral de interactie die ze de kijkers en de adverteerders biedt dankzij technieken die ze ontleent van de direct marketing ».

Meer info

Back to top button
Close
Close