Home/Webdesign/Walking Men komt als je LEO roept Walking Men komt als je LEO roept Er was eens een licht chocoladewafeltje van Milka dat de kracht had om mannen, vrouwen en kinderen als een magneet aan te trekken... De nieuwe TV spot van Ogilvy Advertising toont Rudi die terugdenkt aan zijn jonge jaren; maar vandaag heeft zijn LEO call niet meer hetzelfde effect. 2009-07-01Comment Walking Men heeft de site ontwikkeld die de bezoekers voorstelt een ‘LEO call’ op te nemen (via webcam of micro) en te stemmen voor de beste oproepen. De kandidaat die het meeste stemmen haalt op het einde van de wedstrijd krijgt een prijs: hij of zij mag in de studio zijn versie opnemen van het LEO lied met Rudi. Producer Phil Wilde, bekend van zijn hits met 2 Unlimited en Kate Ryan zal het liedje remixen en bovendien worden er ook 50 X-Box weggegeven.De site, volledig in Flash, zit vol trucjes: een pittoresk onthaal door Rudi, een gezichtsherkenningsysteem waarmee de kandidaten hun vermomming kiezen alvorens hun LEO call op te nemen, de mogelijkheid om de LEO calls als ringtones te downloaden, ... De campagne wordt ondersteund door bannering op MSN Messenger, VTM en Plug RTL, ook gerealiseerd door het Walking Men team. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address