Dreammachine zet Henkel-producten vooraan op het schap

Dreammachine was de afgelopen weken enorm actief. Samen met Henkel werden een hoop acties, met een online verlengstuk, gelanceerd, en toeval of niet, ze hadden allemaal te maken met het huishouden. Een aantal van die acties lopen nog tot het einde van de zomer.

post-image-3
Bij de wasmiddelen werden de nieuwe 3x geconcentreerde producten van Persil en Dixan gelanceerd. De website die Dreammachine voor deze 3 merken ontwikkelde leidt die tot meer bewustwording rond de dosering van wasmiddelen en de milieuvriendelijke effecten van sterk geconcentreerde producten. In een aangepaste wedstrijd mag de surfer alle was online ophangen waarvan hij denkt dat hij ze met 1 liter van het nieuwe product kan wassen.

Adopteer Kimi!” luidt de krachtdadige titel van een online spel in de edutainment sfeer die Dreammachine voor Persil België ontwikkelde. Deze wedstrijd kaderde in de acties rond het Princess Elisabeth station op Antarctica, waarvan Henkel officiële sponsor is. Dreammachine maakte een leuk interactief behendigheidsspel waarbij de deelnemer de temperatuur op Antarctica moest verlagen. De hoofdprijs was het peterschap van de pinguïn Kimi, die deze zomer wordt geboren in de Antwerpse Zoo. De wedstrijd is intussen afgelopen.

Verder ontwikkelden ze ook nog acties voor Dixan (Suske & Wiske puzzelpromo’s) en Silan (Sylan Crystals).
Back to top button
Close
Close