Home/E-mail marketing/Scarlet kiest voor EmailVision Scarlet kiest voor EmailVision Sinds de opstart maakte Scarlet, leverancier van internetverbindingen, gebruik van email marketing om een commerciële « up selling » strategie op poten te zetten voor particulieren, het overgrote merendeel van hun klantenbestand. Resultaat: Scarlet beschikt vandaag over een basis van 250.000 opt-in mailadressen en slaagt erin met de hulp van email marketing hun verkoop aan te zwengelen, ondanks de huidige economische situatie. 2009-06-25Comment Het bedrijf kiest nu voor EmailVision en hun SaaS-oplossing « Campaign Commander£ » om hun strategie nog meer kracht bij te geven. Eerste doel: een meer gepersonaliseerde relatie opbouwen om de conversation rate van de email marketing campagnes te optimaliseren.Eén van de doelen van Scarlet is om nauwkeuriger de prestaties van de email marketing campagnes na te meten. « Voor ons is het belang om de doeltreffendheid van onze email marketing campagnes tweeledig. Op die manier kunnen we meer online verkoop genereren en recupereren onze prospecten via andere verkoopskanalen zoals telemarketing. Bij Scarlet wordt 70% van de inkomsten binnengehaald via het online medium » legt Joz Wölbling, Online Marketer bij Scarlet, uit. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address