Home/Webdesign/Interlease ziet verkoop stijgen dankzij Emakina Interlease ziet verkoop stijgen dankzij Emakina Sinds de lancering van haar nieuwe site in januari 2009 heeft Interlease een spectaculaire stijging genoteerd van het aantal online verkochte wagens. Een opmerkelijke prestatie, vooral gezien de crisis die momenteel in de automobielindustrie heerst. 2009-06-18Comment Interlease is een aankoopcentrale voor auto`s van allerlei merken, waar verdelers en herstellers in heel Europa nieuwe en occasiewagens kunnen aan- en verkopen. Het interactieve agentschap Emakina nam het op zich om een nieuw B2B portaal voor dit bedrijf te ontwerpen, en er een echt verkoopsinstrument van te maken ten dienste van de klant.Het resultaat van deze innovatie liet niet op zich wachten: het aantal wagens dat via het internet verkocht werd, is verdubbeld en ging sinds het begin van het jaar van 5 naar 10%. "Wij hebben niet minder dan 800 wagens verzet in de maand maart, wat een record betekent in de geschiedenis van ons bedrijf", onderlijnt Alain De Wagter, PDG van Interlease. Het aantal bezoekers per maand ging van 11.000 naar 15.000, wat neerkomt op een stijging van 36% in de eerste vijf maanden van het jaar. De gemiddelde tijd die de bezoeker op de site doorbracht ging van één minuut dertig seconden naar ongeveer vijf minuten. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address