Landbouwkrediet presenteert Fidelio-campagne

Dat Fidelio een stabiele investering is, wou het Landbouwkrediet extra benadrukken met een nieuwe campagne waarbij de consument zichzelf op de Knack-cover kan zetten en deze gepersonaliseerde editie gratis in zijn bus kan krijgen.

post-image-3

Nieuwsgierige consumenten kunnen terecht op de website www.meerdanrendement.be. Daar worden de voordelen van Fidelio beschreven en worden de principes klaar en duidelijk uitgelegd: wie investeert in Fidelio, koopt eigenlijk aandelen van het Landbouwkrediet en wordt op die manier mede-eigenaar van de bank. De coöperatieve idee ‘word eigenaar van een bank’ spreekt dan ook uit de unieke Knack-cover die iedere bezoeker op de website kan aanmaken met zijn eigen foto.

Een andere tool op de website is dat iedereen alle aandelen uit de Bel-20 kan vergelijken met de niet-beursgenoteerde aandelen van het Landbouwkrediet. In een overzichtelijke grafiek wordt een investering van € 2.500 in Bel-20 aandelen naast een gelijkaardige investering in coöperatieve aandelen van het Landbouwkrediet geplaatst “Het resultaat is een grafiek die aantoont dat in deze tijden van crisis nauwelijks een stabielere investering te vinden is”, besluit Bestuurder-Directeur bij het Landbouwkrediet Rik Duyck. Webagentschap Emakina stond in voor de ontwikkeling van website en campagne.

Back to top button
Close
Close