Design is Dead sleept 4 internationale prijzen in de wacht

Het agentschap Design is Dead (Emakina) heeft vier internationale prijzen in de wacht gesleept voor de site "The Healthy Home" die Design is Dead ontworpen heeft voor het merk van ecologische schoonmaakproducten Ecover.

post-image-3
Deze realisatie ontving de Gold Award in de categorie "Consumer Information" bij de Amerikaanse Horizon Interactive Awards. Eveneens in de VS heeft de jury van de Communicator Awards de site de Award of Excellence (equivalent van Gold) verleend in de categorie "Green/Eco-Friendly", alsook de Award of Distinction (synoniem van Silver) in de categorieën "Health" en "Consumer Goods".

"The Healthy Home" is een interactief platform dat zich richt tot gebruikers die milieuvriendelijker willen gaan leven. De gebruikers kunnen hier een "groen paspoort" krijgen dat hun ecologische footprint en impact op het dagelijkse leven bepaalt. Ecover wil zo de gebruikers sensibiliseren voor de milieuproblematiek en hen overtuigen om ecologische producten te gebruiken die milieu en natuur beter bewaren.
Back to top button
Close
Close