I-Consulting groeit met 45%

Deze stijging van 45% is het eerste resultaat van een commerciële politiek die de commerciële afdeling in twee splitste: de jagers en de herders. Deze nieuwigheid werd gerealiseerd op basis van drie belangrijke aanbiedingen van I-Consulting: online activation, lead generation en www.coregistration.be.

post-image-3

Wat betreft de coregistration… Dat zijn 32 adverteerders (waaronder Canderel, Hebbes en Eci) die al plannen hebben opgesteld voor de verzameling van opt-in mailadressen via het mechanisme dat voorzien is van de belangrijkste uitgevers van het land. Wat betreft de andere twee aanbiedingen… BestonIt, Deliway, Hansgrohe, Home Market, Tempo Team, EA Games en FNAC hebben al getekend voor online activation en lead generation.

I-Consulting meldt ook dat ze Maud Nicolas, ex-MCM en tien jaar verantwoordelijk voor de partnerafdeling van het kanaal, hebben aangenomen om het commercieel team te versterken. Ze neem de leiding op zich van de partnerafdeling van PlayTheGame.

Back to top button
Close
Close