Home/Webdesign/Proximity BBDO brengt Cannes Lions binnen handbereik Proximity BBDO brengt Cannes Lions binnen handbereik Door de crisis moeten velen het reclamefestival in Cannes noodgedwongen links laten liggen dit jaar. Pub Magazine en Proximity BBDO verzachten hun pijn met een technologische state-of-the-art primeur: een 3D magazine cover waarmee lezers dankzij Augmented Reality het overweldigende effect kunnen beleven om een Cannes ‘Leeuw’ live in handen te houden. 2009-06-15Comment Hoe werkt het? Eenvoudig. Alles wat je moet doen is surfen naar www.HoldYourLion.com, je activeert je webcam en houdt er de Pub cover voor. Je webcam ‘herkent’ de referentiepunten op de cover en voegt een 3D-beeld toe. Zo zie je jezelf met een Cannes Lion in je handen. Als je de juiste Lion Acceptance Pose gevonden hebt, kan je je foto in de Hall of Fame plaatsen en doorsturen naar vrienden.Na amper 2 dagen was de Hall al gevuld met Lions uit o.a. China (BBH), Maleisië (Tribal DDB), de Dominicaanse Republiek (BBDO) en Mechelen (Kluwer). Surf als de bliksem naar HoldYourLion.com om ook op het rode tapijt te blinken. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address