Proximity BBDO bezig als een bijtje

Kinepolis was onder de indruk van de aanpak van Proximity BBDO en dat leidde tot een samenwerking. Daarnaast kondigt het agentschap alweer een videopodcast aan.

post-image-3

Kinepolis wilde hun maandelijkse women only filmavond dichter bij de vrouw brengen. Proximity BBDO bezorgde de bioscoopgigant een nieuwe, geïntegreerde campagne met een televisiespot in de hoofdrol. Idee: Ladies @ The Movies, vrouwen zijn er weg van. In `Bandrecorderman`, want zo heet de spot, ontmoeten we een man die een eenzame avond tegemoet gaat. Gelukkig laat zijn Lady iets achter zodat hij zich toch niet zo alleen voelt. De spot is nog een hele tijd te bekijken in alle Kinepolis-filmzalen of hier.

De AdNerds, de radicaal digitale divisie van Proximity BBDO, zijn alles behalve fans van `Second Life`. Waarom zou je immers zelf moeite doen om de virtuele wereld in te duiken als de virtuele wereld de echte wereld langzaam maar zeker binnensijpelt. De “nerds” maken gebruik van een RFID-tag en/of reader. En dat zo’n technologieën ook tot vernieuwende communicatietoepassingen kunnen leiden, tonen de AdNerds aan in hun vierde podcast: hoe RFID mee de brug slaat tussen de werkelijke en de virtuele wereld.

Back to top button
Close
Close