Unilever lanceert vrouwenplatform Yunomi

Unilever Benelux lanceert het nieuwe vrouwenplat¬form Yunomi. Uit onderzoek in opdracht van Unilever is gebleken dat 43% van de Belgische vrouwen minder dan 1 keer per week tijd heeft voor zichzelf en daar ontevreden mee is (60%). Het nieuwe platform biedt hierop een antwoord en richt zich op vrouwen tussen de 30 en 50 jaar.

post-image-3

Yunomi is een interactief platform voor en door vrouwen dat inspireert, informeert en regelmatig verrast. Op de website worden actieve leden voor hun deelname regelmatig beloond met bv een cadeautje en interessante kortingen. Daarnaast worden bezoe-kers uitgenodigd om hun eigen verhalen te delen of te reageren op die van anderen. Voor dit initiatief werkt Unilever Benelux nauw samen met haar partners Emakina, Microsoft Advertising en MediaPartners België.

Michon van Doorn, Manager Multi-brand Platforms Unilever Benelux: “Vrouwen hebben tegenwoordig steeds minder tijd voor zichzelf door de combinatie gezin, huishouden en werk. Yunomi wil deze vrouwen iedere dag een momentje voor zichzelf geven. Met Yunomi dragen wij bij aan de vitaliteitsmissie van Unilever waarbij we mensen helpen zich goed te voelen, er goed uit te zien en meer uit het leven te halen.”

Back to top button
Close
Close