Partnerschap tussen Truvo en Netlog

Truvo heeft een partnerschapcontract ondertekend met Netlog om meer zichtbaarheid te bieden aan zijn adverteerders. Dit partnerschap past in de strategie van Truvo die de kliënt-adverteerders dichter bij de gebruikers wil brengen. En dankzij de Netlog Box zullen de adverteerders van Truvo effectief aanwezig kunnen zijn op de profielpagina van de leden van Netlog.

post-image-3

Volgens een studie van ComScore/eMarketeer spenderen de gebruikers tussen 13 en 24 jaar meer dan 50% van hun tijd op sociale netwerken. Het is daarom dat Truvo dit akkoord met Netlog ondertekend heeft.

Dit akkoord vervult een dubbele doelstelling: de adverteerder toelaten zijn boodschap te richten in functie van leeftijd, regio en geslacht van de gebruiker, en verzekeren dat de leden van Netlog een aanbod krijgen dat aangepast is aan hun noden. Het is wachten tot 3 juni voor het partnerschap actief wordt.

Back to top button
Close
Close