Nederlanders doen beroep op expertise Belgen

Online retailer wehkamp.nl kiest de interactieve marketingsoftware van Unica als basis voor de integratie van zijn offline en online communicatie. Met de Unica-oplossing wil wehkamp.nl de dienstverlening aan zijn 1,3 miljoen klanten verder verbeteren en de verschillende kanalen die het inzet, optimaal benutten.

post-image-3
wehkamp.nl heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld van een traditioneel postorderbedrijf naar een van de grootste online retailers van Nederland. Het bedrijf haalt inmiddels 85% van zijn omzet uit het internetkanaal. Om dit kanaal beter te kunnen afstemmen op de offline kanalen telefoon en direct mail, ging wehkamp.nl op zoek naar een softwareoplossing die dit proces kan ondersteunen. Het bedrijf bekeek verschillende mogelijkheden en koos na een oriëntatie onder verschillende aanbieders voor de campagne management oplossing van Unica.

De campagne management oplossing van Unica stelt wehkamp.nl in staat om zijn online en offline databronnen te integreren, waardoor een 360° beeld van de klant mogelijk is. Daarmee kan wehkamp.nl de dienstverlening aan zijn klanten verder verbeteren, onder meer door beter in te spelen op hun interesses. wehkamp.nl kan deze interesses onder meer afleiden uit de internetpagina’s die een klant bezoekt of de bestellingen die hij/zij doet. Verder wil wehkamp.nl meer behulpzaam zijn bij het daadwerkelijke bestelproces.
Back to top button
Close
Close