Addemar laat uw marketingacties renderen

Addemar biedt de marketingafdeling een gebruiksvriendelijke en doeltreffende oplossing voor het gestructureerd bewaren van belangrijke data en informate. De nieuwigheid werd onlangs publiekelijk gelanceerd.

post-image-3

De tijd dat marketers hun (potentiële) klanten alleen maar via direct marketing probeerden te bereiken, ligt inmiddels achter ons. Het nieuwe – en veel efficiëntere – hulpmiddel heet databasemarketing. “Het onderscheid tussen beide ligt vooral in de aandacht die besteed wordt aan het analyseren van klantgegevens,” zegt Addemar-managing director Jo Gielen.

“Het unieke voordeel is het feit dat onze marketingdatabank online en offline data combineert en zo een volledig 360°-beeld geeft van de consument. Dat maakt het mogelijk om de groep (potentiële) klanten nog beter op te delen in segmenten en bij crossmediale of multichannel marketingacties de boodschap en het communicatiemiddel perfect aan te passen aan de doelgroep. Al deze informatie werd samengebracht op www.marketingdatabank.be.”

De marketingdatabank van Addemar zorgt er voor dat alle gegevens van klanten en prospects aan mekaar kunnen worden gelinkt. Bovendien kunnen marketingprocessen worden geautomatiseerd en is de software gebruiksvriendelijk. Bewijs van die gebruiksvriendelijkheid is het feit dat de Addemar-software in 2006 het ‘Golden Seal of excellence’ behaalde, dé internationale prijs voor gebruiksvriendelijkheid.

Back to top button
Close
Close