LBi beloond voor campagne

Twee berichten staan samen op nummer 1 bij LBi, Europees webagentschap in België.

post-image-3

De HELLO FRA campagne sleept de “International People’s Voice” prijs in de categorie “Interactive Advertising” in de wacht tijdens de 13e editie van de Webby Awards. De Hello FRA campagne, gerealiseerd door Syrup (100% dochtermaatschappij van LBi), introduceert de digitale ongehoorzaamheid op het net in een gevecht tegen een Zweedse wet. Deze wet legaliseert de massa-surveillance op mail-, sms-, telefoonverkeer, ..., en dit zonder dat de gebruiker argwaan krijgt van kwaadwillige activiteit. De campagne nodigt uit om woorden met een `gevaarlijke` inslag aan de berichten toe te voegen.

LBi sponsort “She Says”, een wereldwijde vereniging dat 1.500 vrouwen actief in de digitale sector ondersteunt. In april laatstleden vierde She Says haar 3e verjaardag. Deze vereniging, opgericht in maart 2007 door Laura Jordan Bambach (Executive Creative Director bij LBi) en Alessandra Lariu (McCann NYC), heeft als doel vrouwen aan te moedigen een carrière in de digitale sector te kiezen. In België telt LBi 22 vrouwen op een totaal van 103 werknemers, dus bijna 25% van het volledige team.

Back to top button
Close
Close