Home/E-mail marketing/8Seconds wint Cuckoo Award for Innovation 8Seconds wint Cuckoo Award for Innovation De Sunparks winter emailcampagne, geoptimaliseerd door 8Seconds, won de Cuckoo Award for Innovation. Door gebruik te maken van een gloednieuwe tool werd de emailcampagne afgestemd op de voorkeuren van de lezers, hetgeen zorgde voor een aanzienlijke verbetering van de resultaten. 2009-05-15Comment De jury noemde 8Seconds Optimizer “de droom van elke marketeer”. Voor de lancering van de nieuwe winterbrochure stuurde Sunparks een emailcampagne met als doel de winterbrochure bekend te maken en klanten aan te zetten tot reserveren via een vroegboekactie. Om het rendement van de campagne te verhogen, gebruikte Sunparks de 8Seconds Email Optimizer, een tool die het mogelijk maakt de inhoud en de presentatie van de email tijdens de campagne af te stemmen op de voorkeuren van de lezers.“De award hebben we in de eerste plaats te danken aan het innovatieve karakter van ons product. De nieuwe technologie, ontwikkeld door 8Seconds, maakt het mogelijk een campagne in real time aan te passen aan de voorkeuren van de klant,” zegt Ellen Joncheere, CEO van 8Seconds. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address