Succes voor marketingcampagne ‘No Blind Date’ Delta Lloyd Bank

Delta Lloyd Bank lanceerde eind april voor het eerst een online campagne met behulp van virale marketingtools. Na exact 2 weken werden al meer dan 55.000 unieke bezoekers genoteerd op www.noblinddate.be.

post-image-3

Delta Lloyd Bank lanceerde eind april de ‘No Blind Date’ virale marketingcampagne met als spil de website www.noblinddate.be. Hier kunnen de bezoekers onder meer allerlei dating-gerelateerde verborgen camera filmpjes bekijken, online blind date gadgets terugvinden en deelnemen aan de petitie om het populaire programma ‘Blind Date’ opnieuw op televisie te vragen. Ruim 1.200 mensen beantwoordden intussen de vraag of ‘Blind Date’ terug op het scherm moet, 57,86% van hen stemde “ja”.

Reclamebureau AB Creations werkte de campagne uit en opteerde voor een virale campagne via webcommunities zoals Zattevrienden.be, GarageTV, Facebook en Zita.be. De virale campagne wordt ondersteund met een radiocommercial en affiches in de Delta Lloyd Bank kantoren. De campagne loopt nog tot eind juni.

Back to top button
Close
Close