Balans van T.V.-spot ‘consumer generated’ van Proximus Generation

Begin maart lanceerde Proximus Generation een reclamespot waarin het jongeren opriep foto’s van zichzelf en hun vrienden te maken waarin ze beelden uit de spot naspelen. Deze campagne werd bedacht door het publiciteitsagentschap Famous.

post-image-3

Nu is er de balans: 92 000 mensen hebben de website bezocht. 900 jongeren hebben zich ingeschreven en hebben 2000 foto’s gepost. 472 werden geselecteerd en in stop-motion gemonteerd op de beelden. Het resultaat: een reclamespot gemaakt door consumenten waarin 235 jonge Belgen meespelen. Deze T.V.-spot is verspreid vanaf 1 mei en is ook te bekijken op de website.

Vincent Crabbé, Branding & Communication Director bij Proximus legt uit: “We willen actief jongeren verbinden aan ons merk en onze campagnes. We hebben onlangs de grootste radiospot ter wereld opgenomen met 5000 jongeren. Vandaag gaan we nog een stap verder en lanceren we een T.V.-spot gemaakt door consumenten.”

Back to top button
Close
Close