Home/Campaigns/8Seconds sleept nominatie Cuckoo Awards in de wacht 8Seconds sleept nominatie Cuckoo Awards in de wacht 8Seconds werd genomineerd voor de Cuckoo Awards, die de beste interactieve marketing campagnes bekronen. De Sunparks winter emailcampagne, geoptimaliseerd door 8Seconds, sleepte een nominatie voor de Cuckoo Award for Innovation in de wacht. Door gebruik te maken van een gloednieuwe tool werd de emailcampagne afgestemd op de voorkeuren van de lezers, hetgeen zorgde voor een aanzienlijke verbetering van de resultaten. 2009-04-27Comment Voor de lancering van de nieuwe winterbrochure stuurde Sunparks een emailcampagne met als doel de winterbrochure bekend te maken en klanten aan te zetten tot reserveren via een vroegboekactie. Om het rendement van de campagne te verhogen, gebruikte Sunparks de 8Seconds Email Optimizer, een tool die het mogelijk maakt de inhoud en de presentatie van de email tijdens de campagne af te stemmen op de voorkeuren van de lezers.“De nominatie hebben we ongetwijfeld te danken aan de uitstekende resultaten van de campagne. De conversie van de geoptimaliseerde email werd verhoogd met 830%,” zegt Ellen Joncheere, CEO van 8Seconds. De Sunparks emailcampagne toont aan dat de boodschap op een eenvoudige en budgetvriendelijke manier kan worden afgestemd op de doelgroep. De statistische analyse van de interactie tussen gebruiker en e-advertising beïnvloedde de boodschap in realtime en zorgde voor de maximalisatie van het rendement. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address