The Big 7 by BBDO

Schrik, geluk, verrassing, angst, opluchting, trots, vreugde,… je maakt wat mee tijdens een bezoek aan Walibi. De attracties zijn stuk voor stuk Rollercoasters van Emoties. Dit vormt dan ook het leidmotief voor de Big 7-campagne.

post-image-3

Het concept werd samen met VVL BBDO doorgetrokken in een serie van originele tv-spots en advertenties waarin deze emoties worden uitvergroot door het gebruik van een highspeed camera. Gevolgd door een kort fragment van de attractie waarop deze emotie wordt beleefd. Met als afsluiter: The Big 7. Only at Walibi. Er werden 7 verschillende spots geproduceerd zodat ook in de communicatie de kijkers verrast blijven worden.

In het park kreeg iedere Big 7-attractie een eigen fotopodium met speciale effecten waar bezoekers de attractie op een originele manier kunnen pre-beleven en op foto vastleggen. Door deze foto’s up te loaden op www.thebig7.be en het meeste aantal stemmen te verzamelen bij familie, vrienden en kennissen, kan men deelnemen aan ‘The Big 7-treatment’. Wekelijks mag een winnaar samen met 6 vrienden hun emoties gaan herbeleven, uitgerust met een heuse op een helm gemonteerde videocamera. Spektakel en eeuwige roem op facebook, youtube,... verzekerd! Als kers op de taart mag de coolste videoverslaggever het Walibiseizoen samen met 100 vrienden afsluiten waar zijn standbeeld in het park zal ingehuldigd worden.

Back to top button
Close
Close