Home/Campaigns/Proximity BBDO serveert driegangen menu bij Poverello Proximity BBDO serveert driegangen menu bij Poverello Dat een spetterende nieuwjaarsreceptie geven in tijden van recessie niet evident is, is op zijn minst een understatement. Proximity BBDO slaagde er in dit zonder kosten te doen en met opbrengsten. Opbrengsten die integraal werden geschonken aan Poverello, het opvangtehuis voor daklozen. 2009-04-22Comment Om in deze moeilijke tijden toch een positieve sfeer van solidariteit uit te dragen, besloot Proximity BBDO haar jaarlijkse klantenevent anders aan te pakken. De direct marketing campagne om dit solidariteitsfeest aan te kondigen, onderging dezelfde behandeling. “Will Party for Food” met zwarte alcoholstift op bruin karton geschreven, ronselde de gasten voor het feest. Ook de actiesite werd opgebouwd uit digitale kartonnen bordjes.En dan was er nog de fundraising: per aanwezige gast schonk Proximity een bijdrage van € 50 aan Poverello. In respons op de 450 verzonden uitnodigingen kwamen 237 klanten en leveranciers meevieren waardoor de totale opbrengst voor Poverello € 11.850 bedroeg. Party for Food kreeg een nominatie bij de Cuckoo Awards. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address