Home/Campaigns/Prophet toont zich van zijn interactiefste kant Prophet toont zich van zijn interactiefste kant Na het vertrouwen gewonnen te hebben van Chiquita en Coca-Cola Enterprises Belgium, lanceert Prophet nu TempoPlay voor Mobistar. 2009-04-10Comment TempoPlay is een getrouwheidsspelmechaniek waarbij alle prepaid klanten van Mobistar uitgenodigd worden om na elke herlaadbeurt hun kans te wagen op www.tempoplay.be. Al wie herlaadt ontvangt voortaan automatisch een spelcode via SMS, die vervolgens op de website ingegeven kan worden. Een mobiele versie (toegankelijk voor smartphones) staat eveneens op stapel.Eerder koos Chiquita al voor Prophet voor de strategie en uitwerking van een Europees activatieplatform voor Just Fruit in a Bottle. Begin 2009 werd het nodige voorbereidende werk al verricht. Voor Coca-Cola Enterprises Belgium leverde Prophet begin dit jaar de nieuwe portal www.re-load.be op. Na het ‘Move & Fun’ programma vorig jaar, is dit de derde campagne op rij die zich richt op schooldirecties in het kader van hun samenwerking met CCEB als drankenleverancier.Om dat alles te kunnen bolwerken, versterkt Eric Mortelmans (ex-Design is Dead) sinds 2 april het design-team bij Prophet. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address