Home/Regies/Germaine op alle vlakken hyperactief Germaine op alle vlakken hyperactief Reclamebureau Germaine is de laatste maanden zeer bedrijvig bezig geweest. Niet alleen wierven ze een nieuwe creatief directeur aan, ze namen ook nog eens mixed media en online bureau Gonzales over. Die laatste wist dan weer een nieuwe website af te werken. 2009-04-09Comment Op 1 januari 2009 heeft Germaine het jaar ingezet met de komst van Dirk Domen als nieuwe creatief directeur. Met deze stap heeft Germaine meteen ook duidelijk gemaakt dat ze van de creatieve slagkracht van het bureau dé uitdaging voor 2009 wou maken, zeker in tijden van crisis.Drie maanden later stelt het reclamebureau ook de next step in die creatieve evolutie voorstellen. Met de strategische overname van mixed media en online bureau Gonzales injecteert Germaine immers een stevige dosis extra creatief online denken en vernieuwende grafische mogelijkheden (online en offline) in het hart van haar creatieve structuur.Het pas overgenomen Gonzales kondigt dan weer de afwerking aan van UiTinVlaanderen.be, de opvolger van cultuurweb.be. Met een nieuwe naam en design, verbeterde functionaliteiten en een uitgebreider vrijetijdsaanbod wil UiTinVlaanderen.be dé referentie worden voor cultuur en vrije tijd in Vlaanderen. Minstens 1 op 4 Vlamingen moet dit jaar de weg vinden naar de site. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address