Home/Webdesign/Nieuwe uitdagingen voor LBi Nieuwe uitdagingen voor LBi Na het aankondigen van nieuwe, onlangs gelanceerde projecten, zet LBi haar tocht op de Europese markt verder. 2009-04-08Comment Als ondersteuning van de lancering van de 5de generatie van het legendarische Browning B25 geweer, heeft LBi een cd-rom ontwikkeld. Deze cd-rom bevat uitzonderlijke 3D-animaties, een hoofdstuk gewijd aan de geschiedenis van de Browning B25, video’s, goodies, en dit alles in 3 talen (Frans, Engels en Duits). Deze cd heeft een onverwacht succes gekend met meer dan 180.000 exemplaren verdeeld over heel Europa. Naar aanleiding van dit schitterend resultaat heeft Browning vervolgens aan LBi gevraagd om de inhoud van de cd over te zetten naar een website gewijd aan de B5.25.LBi verzorgde ook de technische implementatie van de nieuwe Europese campagne ‘DYMO time’ van DYMO (wereldleider in het ontwerpen, vervaardigen en commercialiseren van labeloplossingen). Deze campagne varieert van land tot land en op 1 april startte DYMO de ‘DYMO time’ campagne in Groot-Brittannië en Ierland. Terzelfder tijd loopt in Spanje en Italië een afgeleide cashback-actie. In de loop van het 3e trimester van 2009 volgen nog verschillende andere Europese landen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address