Cyber Lions Belgium bekroont 7 campagnes

De Belgium Cyber Lions Awards, die de creativiteit in interactive marketing bekroont en georganiseerd wordt door IAB Belgium en RMB, reikt 7 awards uit in de categorieën Interactive campaign, Online advertising en Viral advertising.

post-image-3

De grote winnaar is Axion met de `Banner Concerts` campagne (Boondoggle). Ze slepen 2 gouden awards in de wacht in de categoriën Interactive Campaign en Online advertising. Komatsu (Duval Guillaume) kaapt Goud weg in de categorie Viral advertising. Proximus ontvangt zilver voor de campagne `Next generation` (Famous) in de categorie Interactive campaign, de brons is voor de Vlaamse Overheid met hun campagne `Het Testament Van` (Boondoggle).

Volvo met `Personalized Website` (Boondoggle) krijgt brons in Online advertising vanwege het origineel gebruik van de banner op Standaard.be. In de categorie Viral advertising gaat het goud naar een uitermate doeltreffende campagne van Komatsu (Duval Guillaume), en wordt Berlitz `Out Of Focus Reply` (Boondoggle) bekroont voor z`n originele interpretatie van de Out of Office reply.

Back to top button
Close
Close