Home/Campaigns/McCann Erickson wint Antwerp Advertising Awards McCann Erickson wint Antwerp Advertising Awards McCann Erickson sleepte onlangs de juryprijs in de wacht voor de Employer Branding van het Gemeentelijk Havenbedrijf. Uit vier geselecteerde reclamebureaus kwam deze opvallende campagne als creatiefste uit de bus. 2009-03-27Comment De jury oordeelde dat McCann Erickson de moeilijkste opdracht had: het havenbedrijf als boeiende werkgever in de kijker zetten en uiteenlopende profielen aantrekken. De campagne is volledig typografisch: opzettelijke versprekingen met een knipoog naar de maritieme wereld zoals “Er is iets niet sluis” en “Eindelijk iets om over op te schepen”. Telkens uitgewerkt voor verschillende doelgroepen en kanalen zoals trambekleding, affichage, bierviltjes, online...De Antwerp Advertising Awards of kortweg Triple A is een initiatief van de Antwerpse Plantijn Hogeschool. Voor de vierde keer werd de meest creatieve campagne van het afgelopen jaar bekroond. McCann Erickson haalde het van drie andere genomineerden: Duval Guillaume (TMF Mobile), Mosquito (VDAB) en DUBOISmeetsFUGGER (180) die ook de publieksprijs mee naar huis nam. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address