Home/Online media/Cyber Lions Awards: vergeet uw creaties niet in te schrijven Cyber Lions Awards: vergeet uw creaties niet in te schrijven Op initiatief van het Interactive Advertising Bureau (IAB Belgium) en het RMB, belonen de Belgische Cyber Lions Awards de beste creatieve campagnes die daarna naar Cannes zullen worden gestuurd. 2009-03-20Comment Via deze eerste jury hopen de organisatoren de Belgische inschrijvingen voor het International Advertising Festival te Cannes aan te zwengelen en om zo de kans te vergroten dat een Belgische inzending een Award wint op het Festival.De Belgische pre-jury wordt voorgezeten door Vincent Jansen (Boondoggle) en bestaat uit creatieve directeurs van digitale agentschappen. Daaronder vinden we terug: Paul Vanoevelen (Creatief Directeur - These Days), Derek Brouwers (Creatief Directeur - DG-e), Jonathan Detavernier (Head of Interactive - Famous), Stephanie Zimmermann (Strategic Planner - Mortierbrigade), Henk Gesquire (Strategic Planner - LDV), Yvan Vandenbroeck (Creatief Directeur - LBi Brussel) en Bert Van Wassenhove (ONE-Agency).Op 1 april zullen ze de negen winnaars in de drie categorieën ("Interactive campaigns", "Online advertising" et “Viral Marketing”) aanwijzen.Aarzel niet langer om uw campagnes in te schrijven op de website www.canneslions.be. De limiet om uw campagnes door te sturen is 25 maart 2009. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address